evriimm banada uzak ama alıştım hastaneye ama son zamanlar artık doğuma yakın olduğum için korkmuyorum değil artık😂 bak eğer sevkete doktorunda memnun kalmazsan kendi doktorum oneriyim sana elviye fazıl özel hayat hastanesinden buraya gelmiş doktor ve onu çok nadiren görürüz onun yerine bak doktor stajyerleri var hepsi ilgili normal insanlar anlamıyorum herkes hastaneden şikayetçi yani bir hastaneden insanın ne gibi beklentisi gibi olabilir ki ha sevmedin doktoru değiş ama ordaki herkesi kötü söylüyorlar ben çok korkak gitmiştim durumum olmadi için mecbur ilk orda tüm kontorl başladı yani normal bir hastane işini görüyor mı goruyor tamam biti ama bazı insanlar gerçekten garip birseyden memnun değilsen hastaneni değiştirsin veya sen memnun olmadin diye herkes kötü olacak diye bisey yok .
Lütfen dediklerimi sana anlam katarak soylemedigimi düşünme böyle tarz şeyler görünce üzülüyorum