Nuraysen 2. Günümde ayağa kalkmıştım, 3. Günümde artık pek bişeyim kalmamıştı, bebeğim sarılıktan ışın tedavisi aldı küvezde durmayinca yanında hep ayakta elini tuttum o yüzden çok zorlamıştım kendimi, şimdi 15 gün oldu oturup kalkarken de acım yok nerdeyse tamamen geçti sadece bel ağrım var