Bugun aşırı vajinada baskı var kemiklerimde çok fazla 2cm de açıklığım vardı 1 hafta önce dr gittiğimde kanala girmemişti bebek acaba bu baskı kanala girmesi demek mi 2. Doğumum ama yinede anlamıyorum çünkü oğlumdada ağrıyla gitmedim kan geldi diye gitmiştim çözemiyorum bi türlü kasılmalarımda çok fazla oluyor