gamze_gbdk bende de kist var 4 cm baya da sıkıntılı doktorlar çıkan sonuca göre bebek olmasaydı kanserli deyip direkt ameliyata alıcaktık dedi ca çok yüksek çıktı bebek büyüdüğü için sıkıntı yok sıkı bi takiple izlicez dedi şöyle söyliym gebeliğimi öğrendiğim günden 20 gün önce doktora gittim bir şey yoktu gebeliği öğrendim 10 gün sonra ultrasondan kist var dedi doktor ilaç la vs tedavi ediliyo bence kendinize iyi bi doktor bulun çok önemli o şekilde hamile kalıp sonradan sancısını çekmeyin ben şu an öyleyim çokta doktor gezdim Allah hayırlısını nasip etsin inşallah