Dilara_erc1 tatlibebegim_ bendede o haftalarda öyleydi gece kalkip kalkip soguk suyla yikardim🥲 suan 23 haftaligiz ayaklarim buz gibi🙈
tatlibebegim_ Dilara_erc1 ya bende öyle yapcam en sonunda artık😅acaba gebelik şekeri olabilir mi aklıma o geldi direk
Nikomm Hormonlardan oluyo bence o ya daha önce yoksane zaman adet olucak olsam ayaklarım ellerim yanardı hamileyken de yanıyo