Herkese selam bisey sormak isterim 9+4haftalik hamileyim sürekli karın ağrisi ve solda aci hissediyorum halsizlik var ve afedersiniz bazen isal oluyorum bazen normal karışık şeyler kan tahlili verdim geçen hafta sonuçlarima baktim kanimda enfeksiyon var ve korkuyorum bu durumu yasiyan varmı ikinci hamileliğim bu ilk hamileliğimde böyle şeyler yaşamadiğim için korkuyorum