Bende yeni doğum yaptım sütüm az biberonla verince beni emmesi biberonu kesip kaşık biberon ile vermeye başladım tekrar emmeye başladı isterseniz bı deneyin inşallah emer olmadı tutmadı diyelim ki inşallah tutar o zaman sağıp kaşık biberon ile deneyin aç olduğunda ilk memeyi deneyin baktınız olmuyo sağıp verin üzülüp stres yapmayın kesilmez inşallah sütünüz