Ezel16 Merhaba bende 3 senelik evliyim.Yaklaşık 9 aylık evliyken doktor kontrolüne gittim hiçbir sıkıntı yoktu.1 yılı doldur gel dedi gittim klomen verdi çatlatma iğnesi vermedi yaklaşık 4 ay klomen tedavisi gördüm gebelik oluşmadı.1.5 yıllık evliyken rahim filmi çekildim ve o muanede ters rahimli olduğumu öğrendim ama doktorum kesinlikle gebeliğe engel olmadığını bir çok kadının bu şekilde hamile kaldığını söyledi ,her neyse rahim filmi de açık çıktı tüpler çok şükür bi sıkıntı olmadı.Sonra baktım yine olmuyor 4 ay sonra başka bi doktora gittim doktor resmen benimle dalga geçer gibi sıfır ilgi sıfır güler yüzle bana dediği cümle şuydu sen bu yüz ifadesi ile hamile kalamazsın.O kadar çok zoruma gitti ki o ay klomen tedavisi görüyordum ama o doktorun lafları yüzünden ümitsizce eve döndüm dedim tamam benim çocuğum olmayacak sonra o ay hamile kaldım 8 haftalıkken kalbi durdu miniğimin 🥹.
Daha sonra çok güler yüzlü bi doktor buldum 2 ay letu adında bi ilaç verdi ,bu sırada hiç folik asiti bırakmadım.. üstelik benim sol tarafımda hafif polikistik yapı varmış doktorum söyledi her neyse o ilaçlarda bende işe yaramadı .Daha sonra kendimi topladım tüp bebek için çok güzel bi doktor buldum uzun araştırmalar sonucu ,bakın arkadaşlar doktor önemli gerçekten sizi rahatlatacak doktorları tercih edin.Benim gibi paranızla rezil olmayın nerde iyisi varsa ona gidip burnu yükseklerde olan doktorlara koşmayın.Çok uzattım farkındayım özür diliyorum az da olsa faydam olur diye detaylıca anlatıyorum.Gittiğim doktor sen tüp bebek istersen yaparız ama muane ettikten sonra bi bakalım dedi muane etti eşimin test sonuçlarına baktı ve bana sana bence aşılamayı deneyelim dedi eşimin test sonuçları çok güzeldi benim de yumurtalarım çok iyi gelişiyordu yinede şansı arttırmak için femara ve çatlatma iğnesi yazdı adetin 5. Günü femarayı kullandım kontrole gittiğimde 4 tane yumurtam oluşmuştu sonradan biraz daha büyümesini bekleyelim dedi 4 gün sonra gittiğimde çatlatma iğnesini vurulmamı istedi ertesi gün de aşılama yaptı saat 9.30 da akşam iğnemi vuruldum sabah da 9.30 da aşılama işlemini yaptı .Şuan 6 gün oluyor kasık ağrısı çok yoğun şekilde var onun haricinde çok fazla belirtim yok umarım Rabbim isteyen herkese nasip eder bizlerede🤲🏻Bu arada femarayı da aşılama haricinde kullanmıştım 2 defa çok fazla yumurta oluşturuyor diye doktorum o aylar çatlatma iğnesi vermemişti ve kist oluşmuştu tavsiyem asla doktor kontrolü olmadan kullanmayın ve çatlatma iğnesini çok yumurtanız oluşmuşsa vurulun sonradan kist olup size sıkıntı yaşatıyor…