Benim goguslerim yara olmustu ve belli bir dönem sağarak vermiştim anne sütü alıyordu yani sonra artık iyi olunca göğsümden emsin dedim emmedi zorlandım sonra bir gün vermedim biberonla acıktı mecbur kaldı emdi ama kısa bir süre memeden ayrı kalmıştı biberona alıştı hemen annem olmasa ben başaramazdım eve geldi bütün biberonları ve pompayı kaldirdi hazır var ordan emsin dedi 15 ay emdi çok şükür 🤲