Bugün kontrolüm vardı son adet tarihime göre 8 haftalık olmam gerekirdi kese boyundan 6+4 de olduğumu söyledi doktor geç döllenme olmuş kalp atışını açınca şok geçirdim ritim çok yavaştı korkma haftaya düzenli duyarız dedi ama doktor bunu yaşayan var mı ?? Çok üzgünüm…