alparslangur aynı haftadayız ben bahratlı bısey yedıgımde ya da salcalı oyle oluyorum o yuzden hafıf beslenmeye dıkkat edıyorum
Suanlık en buyu sorunum karnımın ıcı yara gıbı resmen agrıyor akıntı yok kan yok sadece bu karnımdakı agrılar mıdeme buruyor mıdem bulanıyor