Ozgeeee37 Haftamdayım hanımlar kıl kurduyla karşılaştım 2 gündür kaşıntım vardı ve bugün de kurt olduğunu fark ettim başına gelen var mı nasıl geçti? Doktorunuz ne önerdi ?
Esraasamet Ozgeeee37 aç karna kabak çekirdeği yağı ve kavrulmamis kabak çekirdeği tüketin ev yapımı sirke ile de tampon yapınız bölgeye
Ozgeeee37 Esraasamet doktorum enfeksiyon hastalıkları görsün yazmış sa ne alaka ya 31 haftalığa girdim zaten yerimden zor kalkıyorum niye böyle dedi daha önce 1 kere daha olmuştum o zaman da kabak çekirdeği ye demişti
Ozgeeee37 Evde vardı 1 saat önce 1 avuç yedim 1 diş sarımsak doğrayıp yuttum ve dediğiniz gibi ev yapımı yoktu sirke normal sirkeyle oraya tampon yaptım inşallah geçer ama doktor acaba bununla ilgili ilaç vermiyor mu
Ervan Ozgeeee37 ben sürekli oluyorum kıl kurdu makatimda kaşınıyor hisediyorum. Sirke içince yok oluyo
Esraasamet Ozgeeee37 gitmek istemiyorsanız vır de corek otunu deneyin aç karna bir tatlı kaşığı üstüne de sirke hem zararı da yok .İçebilirsiniz tabi ben içemiyorum ama kıl kurtlarina iyi geldiğini biliyorum
Ozgeeee37 elisa38 yemin ederim hele ben o kadar dikkat ediyorum ki pis insanlarda çıkmaz gelir bizi bulur anlamış değilim..
gunesmervee Ozgeeee37 bende 39 haftayim daha yeni çıktı geceleri uykular kabus gibi ya napsam bilemedim bebeğe felan geçmez umarım sarımsak yutmak iyi geliyormus bende onu duydum ama bilmiyorum çok can sıkıyor
Ozgeeee37 gunesmervee dün kabak çekirdeği yedim 1 avuç 1 diş satımsak doğrayıp yuttum bugün hiç kaşıntım yok mesela ama yine kabak çekirdeği yicem her ihtimale karşı satımsak da
Ozgeeee37 Melike_4949 büyük abdestde kurt böyle solucan gibi ve makat ta kaşıntıyla kendini belli esiyor zaten