seymasbal Arkadaşlar bir kaç gündür hem karnım ağrıyor hem de sol kasık ağrısı çekiyorum sezeryan ameliyatı olalı 1 ay oldu kasık ağrısı daha çok bunaltıyor beni yatınca bir sorun yok ama ayağa kalkınca bıçak saplanır gibi bir ağrı var mı başına gelen
Aysegul_my seymasbal yara kendini toparlıyodur belki kasıkta ağrı magnezyum eksikliğindende olabilir bıçak saplanir gibi ağri öyle oluyo sen ağrı kesici ve maden suyu ic bi kaç gün bakalim azalicakmı
Mavideniz26 seymasbal uşutmemeye dikkat et bu donemlerde corap hirka hep ustunde olsun karin bolgene cok sikmayan korse tak dikislerin sicak kalsin karin bolgende usutmemiş olur