Umayannesi_ ben kızımı 40. Haftada doğum yaptım. Sancilarim başladı ve ilkinden tecrübeli olduğum için telaşlanmadan önce bi güzel banyo yaptım Kur’an okudum ve hastaneye öyle gittim . Zaten 4 cm açılmayla gitmiştim. Hamd olsun sağlıklı sıhhatli çıktık hastaneden . Herkes bir değil her çocuk aynı değil. Oğlumu 37+4 de . Kızımı 40. Haftada doğurdum. Şuan 38+4 oğlum olcak ve ne zman doğacağını Allahtan başka kimse bilemez .