Bugün sol kasığımda sancı ve acık pembe bir ağrıyla hamile olduğumu öğrendim hcg 200 cıktı ama 16 ekimde regle oldum. Çok açık kanama var sulu doktor tutunma kanaması dedi 2 ay önce düşük yaptım onda kahverengi kanamam oldu ve düştü . Şaşırdım hamile olmama yeni regle olmuştum yaşayan varmı acaba