rabisskocc Zeehraaaa 14 haftadaysanız gaz olabilir mi acaba benim sağ kısmıma vuruyordu çünkü acillik olacak kadar
Plankton fatmakrbc doktorum sancı ölçümü yapmamız gerekir demişti. Eğer süreler kısalırsa mutlaka doktora gidin olur mu
Zeehraaaa tugcesakzci 14 haftaligim bende çok gaz sıkışması oluyor ondan ya. Bide toplanma falan yokmuş kontrolü ettim
tugcesakzci Zeehraaaa haftanız bu kasılmaları yaşamak için çok küçük ama mutlaka doktorunuza söyleyim büyük ihtimalle magnezyum kalsiyum desteği başlar. Gaz sıkışmasınsan da kaynaklanıyor olabilir dediğiniz gibi