Zehraaaacan Merhaba iyi geceler ben normalde hep özele gidiyorum sigortasız olduğum için Bağcılar Bakırköy şadi konukta doğum yapmayı düşünüyorum sizce nasıl doğumum başlasa hemen alırlarmı düşüncelerinizi paylaşırmısımız