Merhaba hanımlar ben 38 haftalık hamileyim Ömer beye gidiyordum ama son kontrolden sonra haftaya gelip burdan randevusuz bakan doktorun olduğunu ona erkenden gelip sıra al muayeneni ondan ol dedi böyle olan var mı acaba bilgisi olan nasıl oluyor benim bildiğin son haftalarda acile yönlendiriliyor ama bana öyle birşey demedi