Filiz26filiz onceden randevu alip gitmem mumkun degil maalesef. İgdirda yasiyorum. Randevuyla kadin dogum sevk ediyormus sanirim oda baya uzun bi sure sonrasina atiyor.180 tl verip istediginiz zamana rrandevu alabilirsiniz demisti telefondaki sekreter. Oyle yapayim olmadi ya. Yani tiptaki tek sorunum resmin verilmemesiydi ama igdirdaki doktorum her ay renkli resim veriyor zaten. Ertem beyde memnun olan var morali bozulan var. Moralim bozulursa dogana kadar kafama takarim, hadi dogdu egitim hayatindaki basarisini gorene kadar aklimda soru isareti kalir oylede takintiliyim. Hamilelik dusunmuyorken bile ya istenmeyen gebelik soz konusuysa diye ilac kullanmiyordum. İlac kullanacaksam kan testi yaptirip kullaniyodum. 🙊 tabi bu paranoyakligimin sebebi ortopedi protez ortez teknikerligi okumam. Dogum anomalisi olan bir suru hastaya sahit olmam..