Bride_6470 yenidoğan no1 den 1 paket aldım çünkü kilolu olabilir veya pişik yapabilir riske girmek istemedim🤷♀️
Göğüs pedi şimdilik 1 paket aldım duruma göre yine alırım kıtlıktan çalmadık😂 ıslak mendil ise 12 tane aldım çünkü ilçeye biraz uzağım ıslak mendil için sürekli çıkamam 🫶
Süt saklama poşeti 25 li alacaktım e bebekten ama markasını beğenmedim o yüzden almadım şimdilik🤷♀️
Göğüs pompası ise manuel aldım şimdilik, göğsüm çok dolu olursa ona aksın diye, elektrikliyi şimdilik gerek görmedim gerekirse alıcam🥰