Ay kızlar geçmeyen bi enfeksiyonum ve vajinal kaşıntım var kaç kere ilaç travazol kullandım yok bir iki hafta sonra yine tekrarlıyor en son artık fitili bile kabul ettim 2 hafta geçti yine tekrarladı buna bir öneriniz var mı artık sinir oluyorum çok rahatsız edici 30 haftayım şuan