Abikardes12 ben başarı hastanesi Jalal raufiye gitmiştim. Kendisi harika ve çok ilgili bir doktordur. Gebe kalmadan önce 5 düşüğüm vardı sağolsın benimle çok yakından ilgilendi, kendisine polip ameliyatı oldum, rahim içi kireçlenmemi temizledi. Süt hormonun yüksekti ilaç tedavisiyle onu düşürdük. Çok şükğr birkaç ay sonra hamile kaldım ve hemen bana kan sulandırıcı iğne başlattı. Allah’ıma bin şükür şuanda 23 haftalık hamileyim herşey yolunda gidiyor. Fakat kendisi bana çok uzak olduğu için artık başka bir doktorlar anlaştım ona gidiyorum.