Ben de 10lu hastane çıkışı 1 tane aldım sadece o da isimli yaptırdım. 3 tane 5li, 2 tane takım, 5 tane de zıbın aldım. Bir de kışın doğacağı için içine uzun kollu zıbınla çoraplı pijama altı aldım. Onları da takım gibi uydurdum normalde de giyer diye. Ama sanırım takım, tulum filan az aldım biraz 🤦🏼♀️