Aysegul-12 Merhaba arkadaşlar Amniyon sıvısısı 14. Haftada az çıkıyor sağlıklı gebelik yaşayan olduğumu bu şekilde olup
TugbaaGunaydn Aysegul-12 Arkadaşıma dediler en başından beri hatta çok korktu erken doğum olur diye falan. Ama çok şükür sorunsuz vakti zamanında doğum yaptı. İnş güzel haberler alırsın fetal dna testindende🤲
Aysegul-12 Onun üstüne bide ense kalınlığı fazla çıkıykr ben daha fazla üzülüyorum fetal DNA vericem yarın inşallah güzel haberler alırım