Melllike sevalciftci normal bende öyle hissediyorum. Aşırı şişlik hissediyorum. Göbeğim 4aylık gibi. Galiba 4aydan sonra hafifler biraz☺️
Mrv4 sevalciftci benımde öyleydı hatta dıuordım 1 aya dışardan bellı olcak sankı kaç aylık hamıleyım falan ama 10 haftalık sonrası duraksıyor hatta niye sısmıyorum artık dıye bı korkuyorsun 😂😂
Canangokdmr sevalciftci bnde bu koonu hakkında paylasmistim bı an benim yazılarım sandım 😂7 haftalık hamileyim aynı 5 aylık gibi bı şişlik var vla kaç haftadır var bu geçmiyor 56 kg idim bugün tartıldım 62 olmuşum göbek yüzünden sanırım bı andan bu kadar kilo aldım 😂
Musemma06 Gaz dan olabilir yada psikolojik 5. haftadan şişkinlik olmaz zaten 3 aylık gebelik de de çok Bi şişkinlik olmuyor
sehrengiz_8 Musemma06 ben hormonların etkisi ile bağırsakların bozulduğunu düşünüyorum bende de mesela aşırı mide şişliği olurdu karnım sert olur gebe olduğumda öyle anlıyordum tuhaf ama böyle bir tepki veriyor vücudum
Nur321 sevalciftci benim gaz oluyor karnımda bir de kasik ağrısı var bu günlerde. Bulantı yok şuan çok şükür inşallah olmaz da korkuyorum bir yandan acaba olur mu diye 😂