Aysenur_ypc46 valla ben her şeyden yiyorum çok şükür benim kızçem olucak büyük ihtimalle dönmediyse cinsiyet, fazla zorlamıyor beni ilk haftalarda zorluyordu ama şuan çok şükür kaynamıyor bana 😅bulantım yok denilecek kadar az ve hareket hissediyorum gibi oluyorum gaz mı diyorum karnımda şişlik var iki haftadır inmiyor ahahahaha sanırım büyüyo