elifsen Hamile kaldığımızda devlet hastanesine gittiyseniz yani devlette gebe olarak görünüyorsunuz analık hakkı başlamış oluyor ve sigortalı gibi tüm işlemlerinizi yapabiliyorsunuz. Tabii eğer eşiniz de sigortalı değilse.
elifsen Minigiim-vebenn52 yani evet de bazıları bunu karıştırıyor illa kendi sigortası olması lazım gibi düşünüyorlar
Asyaegemenmom Bizimde sigortamiz yok daha doğrusu ödemiyor eşim ve sigortalı gibi gözüküyorum analık hakkı adı altında sadece muamelede 6 TL ödüyorum doğumda bir ücret yok