Pinaryavuz hamileliğim ilk gününde beri orda takipliydimm. Doğumumuda orda yaptım. Aldıkları her kuruş u kesinlikle hakediyorlar. Hemşirelerin ebelerin ilgisi de çok güzel. Benim hamileliğim riskli idi. Doğumum da o şekilde oldu. Gerek yatarak tedavi görürken , gerek doğum yaptığımda çok memnun kaldım doğum katından. Sezaryen olmak zorunda kaldım. İlk kalkış olsun, üst giyinmek bezlenmek olsun. Dadılar var yardımcı oluyor. Ne zaman isterseniz destek alabiliyorsunuz. Bebeğim küvezde ama gözlemlediğim emzirme hemşireleri de bebeği emzirirken destek oluyor sık sık kontrol altında tutuyor. Gerçekten genel olarak herkes üstüne düşeni dört dörtlük yapıyor. Üç gün yattım doğum yaptığımda. Hiç hemşire çağırma ihtiyacı hissetmedik. Çünkü onların ilgisi buna fırsat vermedi. Tavsiye ederim pişman olmazsınız