Çok moralim bozuk ya ben ileri derece panik atak hastasıyım şuan bir aylık hamileyim hemen psikiyatriye gittim çünkü paxera diye ilaç kullanıyordum doktor bırakıcamı söyledi ve bana passiflora verdi:( bugüm başladım ama çok moralim bozuldu bu bitkisel ilacı kullanan var mı? Etkili mi yoksa napmam lazım ya antidepresan konusunda nasıl başa çıktınız…. İleri derece olmasam hiç sorun değil ama krize girersem çıkmaz bi döngüye gireceğimi biliyorum