Bebekkkk Benim de annemle aramda 1500 km var. Allah nasip ederse aralık sonu doğum gözüküyor. Annem gelecek diye kararlaştırdık, oldu da gelemese bile ben evimin konforunu, düzenini, mahremiyetini bırakıp gitmek istemiyorum. Gelse de hadi 40 gün kaldı sonra bir ömür ben evladımla kalıcam her zaman biri olmayacak yanımda eşim ve ben çocuklu hayata ne kadar çabuk alışırsak o kadar iyi olur diye düşünüyorum.