Sinemdenizci Herkese merhaba 11+5 günlük hamileyim ev tipi doppler aldım kalp atışını dinlemek için. Kullanmamda bi sakınca var mı acaba haftada kaç kere dinlemek gerekir sonuçta herşeyin fazlası zarar. daha önce kullananlar bilgi verebilirlerse sevinirim 🤗
Ecearya Sinemdenizci 22 haftaligim ben de almak istiyorum aile hekimine asi olmya gidince orda bakmislardi ama herhalde bir zarari yok gunde 2 kere bakilabilir bence bebek yagi surerek 😊
Ecmsyl Sinemdenizci ben kullandim 13 ten itibaren duymayabasladim .hergun dinledim bir zarari olmadi.
Yasmnnn Ya bende çok istiyorum almayı kaça ve nerden aldınız? Ben çok pimpirikliyimdir böyle zamanlarda 10 saniye dinlesem yeter🤩
Sinemdenizci Yasmnnn ben GittiGidiyor sitesinden aldım fiyatı 200 tl 175 tl lik de var. Ve çok memnunum evde kendim dinlemek çok güzel bişey 😊
Sinemdenizci Ecearya kesinlikle almalısınız evde dinlemek büyük rahatlık en azından insanın içinde kuşku kalmıyor. Hareketleri hissedene kadar dinlemek iyi oluyor 🤗
Aaayseeee Sinemdenizci hemen bulabiliyor muydunuz peki kalp atışını? Ben 12 haftada denedim 10 dk sürdü sonra da korktum bebeğe bir zarar verir mi diye ? Sizin de o kadar sürdüğü oluyor muydu ilk haftalarda ?
Aaayseeee Ecmsyl merhaba hemen bulabiliyor muydunuz peki kalp atışını? Ben 12 haftada denedim 10 dk sürdü sonra da korktum bebeğe bir zarar verir mi diye ? Sizin de o kadar sürdüğü oluyor muydu ilk haftalarda ?