Öncelikle merhaba bundan bir ay önce 4 Ekim sabahı şiddetli adet sancısıyla uyandım doğum olacağını bilmiyorum tahmin bile etmiyordum çünkü beklemiyordum o zaman 4 dakikada bir 1dakika sancım oluyordu zaman geçtikçe artıyordu hastaneye gittik beni hemen doğumhaneye aldılar ntsye bağlandım ağrılarım çıktı daha sonra artmaya başladı 12 de hastaneye gitmiştik saat 13 :00 a doğru sancılarım arttı sonra hiç anlamadım birden suyum geldi ve tamamı geldi daha önce ne nişan görmüştüm ne de suyum gelmişti suyum geldiği gibi yere yığıldim beni sedyeye aldılar ikinmaya başladım o son sancılar tek zordu sancım geldiği gibi ıkınıyordum sancı durunca derin derin nefes alıyordum inanır mısınız bı kaç ikinmadan sonra birde baktım bebeğimi kucağıma vermişler gerçekten Allah öyle bı yardım ediyor ki hiç anlamıyorsunuz benim.ilk doğumum du çok korkuyordum doğumum çabuk oldu bunun tek sebebi bol.su içmek sürekli yürüyüş özellikle plates yapmamdı doğum dan bir saat önce de.plates topuyla açılma hareketleri yapmıştım size tavsiyem plates yapın ben çok faydasını gördüm eminin sizde görürsünüz sadece dikişlerim çoktu o da normal çünkü ilk doğum ve herkeste oluyor zaten doğumdan bir saat sonra hemen ayağa kalıyorsunuz hiçbir şeyiniz kalmıyor bebeğim şu an yanımda uyumuş o kadar huzurluyum ki Rabbim doğum yapacak olan herkese yardım eder inşaallah sormak istediğiniz bişey varsa sorabilirsiniz sadece ben çok korkmuştum negatif doğum hikâyelerinden gerçekten öyle bişey hiç yokmuş o kadar korkulacak bişey yok yani ilk doğum yapacaklar için yazdım inşallah faydalı olmuştur .