Skb_krca Annişler selamm 4.5 aylık hamileyim. Göbeğinize yağ krem çaylak kremi kullanıyor musunuz? Öneriniz var mı
Anneadayiii__ Skb_krca zeytinyağı sür ve hipp krem al piyasadaki en uygunu ve iyi içeriği olan oydu mustela da iyi ama ml sine göre fiyatı fazla sanki
pnarusluu Skb_krca valla ne yalan söyliyim 32 haftam ve çok fazla krem yağ sürmüyorum yani duş sonrası bazen sürüyorum öyle şunu süreyim bunu süreyim yok evimde yağlı ne krem varsa o bazen vazelin bazen el kremi 🤣 bazen de yağ bazlı krem elime ne geçerse o he bide bepantol
Hnd_01 Skb_krca bnde 32.haftadayim.henuz göbeğim çok çıkmadığı için gerilme olmadığı için krem yağ sürmeye başlamadım ama alırsam lierac alicam.ilk kızımda göbeğim çoktu.catlamistimm.lierac olan catlaklarimi biraz da olsa kapatmıştı.memnun kalmıştım.
MervAntp Ben 5.ayimdan itibaren mustelanin catlak önleyici yagini kullaniyorum avucunuza az bisey dökmem yeterli oluyo hemen emilip yağlılık hisside birakmiyo ve güzel nemlendiriyo tavsiye ederim alerji vs. de yapmadi zaten temiz içerikli bir ürün
mirooo Mustela temiz içerikli, bir de hamile bir influencer var mamaaura(hamileler için çatlak önleyici) kremi tavsiyesi ile aldım. Yorumlarıda çok iyiydi. Sabah birini akşam diğerini sürüyorum aynı zamanda yoğunlaşması için vazelinde ilave ediyorum şuanlık güzel gidiyor bakalım
Gloria06 Lierac alacakken yabancı forumlarda kadınların sade,doğal vazelin sürdüklerini okudum. Gittim vaseline-baby aldım. Uzun süre nemli kalması hoşuma gitti, bakalım devamında ne olacak. (19 haftalığım)
birminikkizannesi Hnd_01 çok geç kalmışsınız bu saatten sonra süreceğiniz şeyler çok işe yaramaz. Cildinizin esnemesi ve neme doyması için şimdiden sürmeye başlayın.
Skb_krca birminikkizannesi Ama hiç çatlağım yok çiziklerim de yok yağ mı nemlendirici mi onu bilemedim
Parsmommy Skb_krca hipp marka yağ + krem kesinlikle tek geçerim . Gördüğüm her posta yazıyorum bunu gerçekten faydasını gördüm. Önce yağı sürüyorum üzerine kremini misss😍
Skb_krca Parsmommy Herkes kullandığı ürünü övüyor kafam karıştı 😅 fiyatı markası önemli değil iyi gelsin yeterli. Şuan çatlağım yok hamilelikte çizikler oluyormuş öyle çok belirgin bir şekilde oda yok erkenden başlayıp tedbir mi alsam acaba dedim
mirooo Skb_krca bana bu ay doktorum kullanmaya başla dedi o yüzden önerdiği yağı mustelayı aldım, sizde doktorunuza danışabilirsiniz tabiki🥰
Skb_krca Yildizyildiz94 Kaç aylık hamilesin ya herkeste çatlak çizik olucak diye bişey yok herkesin vücudu bir değil sonuçta. Ben 4.5 aylık hamileyim şuan hiç çizik çatlak yok olur mu ilerde bilmiyorum tedbir amaçlı
birminikkizannesi Skb_krca yağ kullan ben şu an 36. Haftadayım sadece kalçamda çok az oldu göbeğimde hiç yok çok şükür ama dördüncü aydan sonra badem yağı kullandım 23 tl aldım gratisten şu an da avokado yağı kullanıyorum indirimde 53 tl aldım pahalı şeylere gerek yok.
Skb_krca birminikkizannesi Benim çok fazla göbeğim de yok 😅 45 kiloda hamile kaldım şuan 52 kiloyum 7 kilo aldım göbeğim çok çok dar giyince belli oluyor