Arzu343434 Kızlar sizin doktorunuz mesajlara her zaman dönüyor mu? Normalde hep mesajıma Dönüş yapardı aradığımda açıyordu . Son aydır mesajımı takmıyor sinir oldum iyice.
Anneadayiii__ Arzu343434 benimki bazen çok geç cevap veriyor belki de ben her detayı sorduğum için kadın benden bıktı
hunilimom Arzu343434 benim doktorum devletteydi ınstagramdan yazıyordum bişey olduğunda 2-3 saate cevap veriyordu biseh olursa yarın gel bakarım diyordu
rabisskocc Arzu343434 ben benimkini gece acil durum olsa bile arıyorum mecburen oda uyuyor olsa bile açıp hemen tanır beni doktorum, hastane durumlarında da arar bilgi alırım hiç affallamaz
Minikperi Arzu343434 akşam mesaj attıysanız belki ondan dönmüyodur. İdrar tahlili sonuçta yarın sabahı da bekleyebilir acil bir şey değil. Ben çok acil bir şey olmadıkça akşam saat 7 den sonra doktorlara bir şey yazılmaması gerektiğini düşünüyorum.
Arzu343434 Anneadayiii__ yok hiç detay sormuyorum idrar tahlilim çıktı sonucuna bakar mısınız dedim hayır çok yoğun da değil .
Aminealeyna Anneadayiii__ ahahahah bu benim dojtorum ama en fazla yarim saat gec cevap verir 😂 kizimda esime demistiki telefinu elime akiyirum mutlaka aleynadan bir mesaj var suan yine ona gidiyorum bu sfer o kadar sıkmıyorum kadini 😂😂
Anneadayiii__ Arzu343434 arayın belki kişisel olarak bir sıkıntısı vardır hasta olabilir çocuğu hasta olabilir siz arayın yarın
Arzu343434 Anneadayiii__ öyle yapıcam çünkü kendi diyor sonuç için gelmene gerek yok telefonda haberleşiriz diye
Gloria06 Bu konuda ben de biraz düşünceliyim şu aralar. Çok nadir bir şey sormam gerekiyor, mutlaka dönüyor ama 4saat sonra falan. Hani diyorum Allah vermesin acil bir şey olsa ne olacak…
Arzu343434 Gloria06 evet ben de takıldım son aylar bir de insan kafaya takıyor doğum başlasa gece yine gelirim diyor. Daha mesaja bakmıyor basıl gelecekse 😀
Minigiim-vebenn52 Arzu343434 özel valla muayene ücreti de 800 ama vermedi numarasını dahili oda numarasını verdi oda sadece mesai saati içinde tabi ulaşabilirsen bende çok sinir oldum
Razee Arzu343434 bende özele gidiyorum ve numarasını vermiyor acil bişey olursa korkuyorum ebeler var onlar ilgilenir diyor sinir oluyorum
2cat1baby Arzu343434 Bir çok doktor numarasını vermiyor.Doktor kimlikleri dışında sosyal hayatları ve aileleride var bu kişilerin direkt dönemez ki kimse çalışma saatleri içinde bakabilirler.Ben evden çalışıp danışmanlık veriyordum akşam 6dan sonra atılan hiçbir mesaja cevap vermiyordum ki zor bir işimde yoktu😀 Acil bir durum olsa dönerler zaten
Arzu343434 2cat1baby yani yarın bi aricam bakalım . Mesajı da gündüz atmıştım öyle çok yoğun bi hastane de değil bakabilirdi 😀
Cakiltasiii Arzu343434 ayy sorma sorma benimkide bı yazarim 2-3 gün sonra cevap atar onu da kendimi yaziyo asistanı mi bilmiyorum yani