sedakyrkc Merhaba sevgili anneler 💖🌸SGK rapor ücretleri ne zaman yatıyor acaba 34. Haftadayız 32 de izne ayrıldım ?
elifsen 32den doğum yaptığınız haftaya kadar ki ücret doğum yaptıktan 2 3 hafta sonra yatıyor. Doğum yapınca alacağınız 8 haftalık raporun ücreti ise 8hafta bittikten 2 3 hafta sonra yatıyor
Coynes Merhaba ben 3 eylulde dogum yaptım is yerime 5 eylulde bildirdim iki gun icinde hesabima 15.500 yatti Raporum kasimin 5 inde bitiyor mail gelmis sgk dan 16 bin daha yatacak diye Bunun dışında daha yatmaz dimi