__mom Bebisbg34 20+3 hareketi benim kızım maşallah hissediyorum göbeğim cikti ama kıyafetlerle belli olmuyor😁
pikachuu Bebisbg34 20+4 den selamlar. Ben hissediyorum benim ikinci gebeliğim. Bu da abisi gibi zor geçiyor.
Deletedmom_78 Bebisbg34 evet ya çok kötüü evett hissediyorum tam şikayet edecem ağrılarımı bitane vuruyo hareket ediyo affediyorum bidaha 🥲🥲
Bebisbg34 Deletedmom_78 ya herşeye bedel evet 20li haftadada böyle hissediyor muydun ? Bende öyle hıssetme yok ta bu arada magnezyum kullanıyor musun bende sırt agrisi icin gittim onlari verdi gerçi bana faydası yok yine ama
Deletedmom_78 Bebisbg34 ben tam 20. Haftada hissettim eğer çok dikkatli olmasaydım hissedemezdim böyle pıt pıt gibi oldu afalladım baldırlarımın altına minder koyup uzanınca daha net hissediyorum bu arada. devit 3 ve demir ilacı kullanıyorum şuanda