Arkadaşlar merhaba geçen hafta doktora gittim doktor çok ısrarlı şekilde normal doğum yap boyun uzun yaparsın diyor ama ben kendimi biliyorum yapamam acı eşiğim çok düşük ve yani ilk gebeliğim korkuyorum da ama bana Sezeryan için gün de vermiyor bekleyelim diyor haftaya 37+5 oluyoruz ve o zaman gidip gün isteyeceğim yani özelde bile olsa söylentilere göre normal doğuma çatı müsaitse normal Sezeryan yapmıyor diyorlar öyle bişey var mı ben çatı muanesi de olmak istemiyorum