edibeildir Aabbccc çok umutlanmak istemiyorum hayırlısı olsun artık dua etmekten başka bişey gelmiyor elimizden 🥹🙏🏻
Esrashshshssh Gubis7 ya biz senle aynıyız 9. Gün negatif çıktı diye ağır da kaldırdım dikkat de etmedim 14.gunumeeym yok diye test bile yapmıyorum
Esrashshshssh Gubis7 ya biz senle aynıyız 9. Gün negatif çıktı diye ağır da kaldırdım dikkat de etmedim 14.gunumeeym yok diye test bile yapmıyorum
Gubis7 Esrashshshssh sen yine de kanını ver tedbirini al Takdir Allahın inşallah hayırlı sonuçlar alırsın 🌼
Gubis7 Esrashshshssh hayırlısı olsun unutma nasip edecek olan Rabbim o yüzden duandan ve cabandan lütfen vazgeçme 🌼
Gubis7 Esrashshshssh tabi ki de ikinciyi denemelisin ilki zaten çok düşük bir ihtimal o yüzden ilk denemeye zaten tutmaz gözüyle bakılıyor ve doktor değiştirmeyi dusunmelisin bence
Esrashshshssh Gubis7 diğer doktorlar benim doktorumdan düşük olduğu için yine aynı doktora 2. Yapacam aralıkta
Gubis7 Esrashshshssh o zamaaan hayırlı haberlerini beklicem pozitif düşünelim pozitif sonuçlar alalım inşallah 🌼☺️