kdrt Usakli64 ebeler sanırım hep aynı fikirde ama büyüklerimiz de tam tersi yine eski yeni çatışması 😂
KlncA Usakli64 her ebede başka bişey diyo demek ki ya bizimki her gün yıkanacak sadece düştüğü gün yıkanmayacak dedi 🤔🤔
Usakli64 KlncA ben de derste sordum biz göbek kapatilir yikanir diye biliyoruz dedim. Banyo yaptirilan bebegin gobegi gec duser dedi
kdrt KlncA onu hiç duymamıştım canım ama göbek bağı düştükten sonra her gün banyo yaptırabilirsiniz yaz kış farketmez üşütmez aksine daha derin uykuda olur, daha iyi gelir demişti
KlncA kdrt aynen sormak lazım ben de cevaplara bakıyorum her ebe başka bişey söylemiş kimbilir hangisi doğru 😁
kdrt Usakli64 hımm bak onu hiç duymamıştım 🤷🏻♀️ Keşke hepsine aynı eğitim verilse de fikirleri aynı olsa kararsız kalmazdık böyle
Esramuratt kdrt ama canim yinede silmekle yikamak arasinda cok fark var yagli bi yapi sonucta ben yikamayi düşünmüyorum yine de sen bilirsin 😊
yarennn kdrt ben eve getirince hemen yıkamayı düşünüyorum etrafımdaki herkes öyle yaptı açıkçası bende o fikirdeyim
Gizemtsn kdrt üç gün sonra yıkamayı düşünüyorum ben çünkü bebegin cildindeki o beyaz krem gibi sey mikroplara ve isi degisikliklerine karşı koruyormus
mucizemizibekliyoruzz kdrt göbek bağı düşene kadar yıkamadık biz. Ama vücudunu sildik. 4 günde düştü. Yıkasak 15 günde anca düşerdi. Düştükten 1 gün sonra yıkadık tamamen akıntıda gidip göbek normale dönünce
worin kdrt göbek bağı yeterince kurutulmazsa enfeksiyon kapabilir, bu yüzden göbek bağı düşmeden yıkanmaması daha makul.. Islak bezle silip temizleyin derim ben