sevalciftci valla neredeyse 8. Haftaya kadar aynı sıkıntılıları çektim ayakta biraz kalayım belim kırılacak gibi hissediyordum doktor sorun yok demişti bana , ilk gebeliğimde hiç böyle birsey yaşamayınca Bende endişenlenmiştim. Doktorda her hamilelik farklı bebekle alakalı bir sorun olmadığını olağan şeyler olduğunu söylemişti şuan 21+2 yiz şükürler olsun🤲🤍🧿 hatta ben bel ağrısını regli olacağıma yoruyordum 5 gün gecikince test yaptım evde de bebeğim vardı çünkü günlerim sasmisti aaa birde baktık ki bebek 🧿🤍🤲 sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin Rabbım insallah 🤲🤲🤲