Ben de 51 ile hamile kaldım minyon yapıda biriyim karnım epey büyüdü ben çok irileşmedim. Hep kantaron yağı sürmemi
Söyledi annem öyle yaptım. Şuan 36 hafta oldu hiç
Çatlak yok. Ya yağın faydası ya da tamamen genetik bilemiyorum. İki günde bir sürdüm genelde duş sonrası.