Minigiim-vebenn52 Sinirim bozuldu ya pespembe uçları oldu koyu koyu kız bide benimkinin yuvarlağı öyle büyük ki koyu olan kısmı göğsümün yarısı kahverengi Allahım
Emineoksz Minigiim-vebenn52 merak etme canım doğumdan s9nra kendiliğinden geçiyor bende 2. Çocuğuma hamileyim ilk cocugumda olmuştu kendiliğinden geciyor
minikkelebek_ Minigiim-vebenn52 benim de öyleydi ama şimdi yuvarlak olan kısmındaki kahverengi açıldı gibi rengi daha doğuma da var hani