Senemce Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var regl olmadım 3 gün geçti 4 aylık evliyim bu ay sadece reglime bir hafta kala korunmasız ilişki yaşadım bütün testler negatif böyle hamilelilk yaşayan geç döllenme olan varsa yardım edin bana ilk kez Reglim böyle gecikti hep 32 günde bir olurdum belirti olarak sağ kasık batması var sadece
Amargi_nes Senemce bende bi kaç hafta halsizlik uyku hali yorgunluk çok vardı ama adetim geçmemişti. Adetim geçtikten 7 gün sonra test yaptım pozitif cıktı. Dr a gittim ertesi günü. 4+4 haftalık hamileydim. Dr geç döllenme olabilir demişti. Çok sasirmistim baya sevindim. Ama şimdi doğurmayı bekliyorum sabırsızlanıyorum. 39+1haftaligim şimdi canım. Ve evlendikten 6 ay sonra hamile kaldım. Ilk 3 ay korundu tabi eşim. Neyse uzattım canım. Insllh rabbim kucağına güzel ahlaklı hayırlı bi evlat verir. Fazla takıntı yapma ki şüphen doğru çıksın. 😘🤗
Nurdilek Senemce canım bende aynı 4 aylık evliyim ve üç aylık hamileyim ilk nasıl anladım adetim senin gibi üç gün gecikti test yaptım negatif çıktı eşim sağlık ocağına gitti bende öylesine bı kan verdim gebelik için 4 gün geçti diye doktora ertesi günü gebe olduğumun sonucu çıktı doktora sordum herhangi bir testte çıkmadığını daha çok küçük 3-4 haftalık onun için belli olmamıştır en sağlamı kan testi dedi en iyisi sen git bı kan testi yaptır derim sağlıklı olan bu acaba mi değil mi diye düşünmektense😉
Doga_deniz Senemce onu Allah bilir valla ama sürekli düzenliyken gecikmesi düşündürücü 🙈 bence direkt git bi kan ver canım olabilir 🤷🏻♀️ Benim de çok düzenliydi bi kez gecikti sadece 4 ay önce ve 4 aylık hamileyim 😂
Ssa Canim anlıyorum belki suan icinde bir telaş var şüphe var ama burdan kimse sana hamilesin yada degilsin diye teşhis koyamaz malesef en iyisi aradan bir hafta falan geçmesini bekle hala durum ayniysa doktoruna git
Nurdilek Senemce hmm ozamn çok kendini o strese sokma hayırlısı daha yeni evlisin zaten akışın a bırak 😉
Ftmanur Canım benimde geçen ay tam 7 gün gecikti ben hamileyim diye düşünmüştüm çünkü benimde her ay çok düzenli olur ama 8.gün regl oldum çokta ümitlenmemek lazım hava değişiminden strestende olabilir en iyisi bi kan ver için rahat olsun 😍
Polo Senemce burda kimse yardım edemez. En net, git bi özele 50-100 tl bişe ver. Kandan baktır. Böylece tüm soruların cvp bulmş olur
Senemce Herkes aYnı şeyi yazmış posttada yazdım zaten bütün testleri yaptırdım yine de herkese teşekkür ederim.