Bebisbg34 Yagmurakyurek 20+6 dayım bende ilk hıssettmde öyle az hıssediyorum cok degl uzanıp dınlemem lazımda öyle hıssediyorum oda bazen oynuyor bazen yok
Yagmurakyurek Bebisbg34 ben şuan 23+3üm benimde öyle bu 20-26haftya kadar uyuyarak geciriorlrmis gününü 😅hisederiz uyusunlar çabuk buyusunler bende sabah atiorsa akşam atmior yada akşam atarsa sabah atmior öyle oluyor uyuyor rahtsz etme uşağı 😁👏
pnarusluu Bebisbg34 net hissetmiyorsun zaten anlık kıpırtı gibi hatta göz şey itmesi galan olur ya aynı öyle