Gloria06 canım ben 17 haftada hissetmeye başlamıştım kafaya takacak bir seh yok kişiye bağlı o🥰mesela benim karnimda bayağı çıktı yedinci aya girdim şu an maşallah diyim 🫄Kavun gibi😍😍Bir iki haftaya hissedeceksin sen de ondan sonra da tuhaf hissediceksin çok güzel ama bazen ürküyor insan içinde bir can daha var çok ayrı bir duygu 😍😍tarifsiz