gokyuzununogrencisii Kızlar ilk canımın adı Defne Ebrar, şimdi ise kız kardeşini bekliyoruz tek isim koyacağız öneri istiyoruum 😊 çoğunlukla Ebrar adını kullanıyoruz okulda ise öğretmen ve öğrenciler Defne diyor 😂😂
Elfanne gokyuzununogrencisii benimde kızım olacak ben duru hüma düşünüyorum sizin için ise ikra olabilir veya lavin