nehirlefou bende 38+2 2 haftadır gribim ve son haftalarla birleşince nefes alamama kas ağrılar çok yorgun hissediyorum umarım bu hafta toparlanıp sonraki haftalarda doğum yaparım bebişimde çok ittiriyor topluyor kendini bir yerde. zorlanıyorum açıkcası