37+3 3250 kg dedi doktor
Busakturk 37+2 de 3310 du gayet iyi bence 38 de doğum yaptım 3240 doğmuştu
Busakturk 37 de 3 kiloydu
Busakturk 37+4 3116 gr
Busakturk 36+6 3300 cıktı ama iki haftadır cok almamış yani tam ölçemiyomu acaba bilmiyorum
mimar_anne böyle denilen giibi çıkması güzel olmus 🌸
Bahar1644 teşekkür ederim saglıkla gelsin
Busakturk hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah 🥰🥰
37+1 3135
Busakturk benimde 37+2 3200 dedi.