Krem1 teşekkür ederim, bana kalırsa hiç endişelenmene gerek yok tabi başka bir sorun yoksa, çok şükür bizim suyumuz falan normal hiç bir sorunumuz yok, bir dahaki kontrolünde tekrar baktır büyüme var mı diye. Bana detaylıyı yapan doktor da kendi doktorum da 10 ve üzeri sıkıntı dediği için ben biraz rahatım açıkcası.