Gzdstn27 Arkadaşlar sürekli kola içiyorum bende istemiyorum ama canım istiyor 26+4 gebeyim benim gibi Olan var mı
sevalciftci Gzdstn27 bende daha beş haftalığım canım vok istiyor bı kaç kez içtim korkuyorum bende açık içmeye
Minikperi Gzdstn27 benim de burnuma kokuyor. 1 yudum alıp bırakıyorum bağımlılık gibi. Çok fazla içmediğiniz taktirde sorun olmaz ama her gün ve bol bol içiyorsanız sorun var demektir 😖
Melllike Gzdstn27 bende 6gaftalığım benimde canım acayip çekiyor normalde çok içen biride değilim. Eve almıyor eşim 😂😂 ben çok içerim diye ama bi kaç kere 1 bardak içtim 😂😂
rabisskocc Gzdstn27 suyla karıştırın asitini alır en azından biraz çocuk kolası gibi olabilir ama olsun 😂